FAQ
Hur kan jag kontakta Cutanium?
Du kan skicka ett e-postmeddelande till support@cutanium.se, så hjälper vårt kundtjänstteam dig gärna med det du behöver!
Levererar ni till hela Sverige?
Ja, vi levererar över hela Sverige.
Kan jag ändra eller avboka min beställning?
Vi behandlar beställningar snabbt, så om du behöver ändra eller avboka din beställning, vänligen kontakta oss inom 12 timmar efter att du gjort beställningen. Alla förfrågningar efter den tiden kommer att nekas. Du kan returnera din beställning för full återbetalning när du har mottagit den.
Vilka betalningsmetoder accepterar ni?
Vi accepterar alla större kreditkort (VISA, Mastercard, AMEX, Klarna, GooglePay) samt PayPal.
När behandlas min beställning?
Alla beställningar skickas från vårt lager. Vi behandlar och skickar beställningar samma dag om du beställer innan kl. 17:00. Beställningar efter kl. 17:00 skickas nästa dag.
Hur lång tid tar det innan jag får min beställning?
Du förväntas få ditt titanium skärbräde inom 1-3 dagar efter beställning. I sällsynta fall kan produkten vara tillfälligt slut, vilket kan innebära längre leveranstid. Om detta händer får du ett meddelande via e-post.
Vad händer om jag inte mottar min beställning?
Om du inte får din beställning inom 30 dagar efter avsändning har du rätt till en full återbetalning.
Hur returnerar jag en vara?
Kontakta oss på support@cutanium.se.
Vad händer om jag mottagit en felaktig eller skadad vara?
Om du fått fel eller skadad vara, vänligen kontakta oss. Inkludera ditt ordernummer, bilder på varan/varorna och eventuella andra referenser. Vi kommer att göra vårt bästa för att lösa ditt ärende så snabbt som möjligt.
När får jag min återbetalning?
Alla återbetalningar krediteras till din ursprungliga betalningsmetod. Om du betalade med kreditkort, kommer återbetalningen att skickas till den bank som utfärdade kortet inom 7-10 vardagar efter att vi fått den returnerade varan eller avbeställningsförfrågan. Kontakta din bank om du har frågor om när krediten kommer att synas på ditt konto. Om du inte har fått din återbetalning ännu, vänligen kontakta banken, då det kan ta ett tag innan krediten syns på ditt konto.